КРОССЕНС
Кроссенс – головоломка нового покоління, побудована на асоціаціях. Слово «кросcенс» означає «перетин смислів» і
створено авторами за аналогією зі словом «кросворд». Він являє собою
асоціативний ланцюжок, замкнутий у стандартне поле із дев’яти квадратів (як у
грі «Хрестики-нулики»). Дев’ять зображень розташовані в ньому таким чином, що
кожен малюнок має зв’язок із попереднім і наступним, а центральний об’єднує за
смислом відразу декілька. Зв’язок може бути як поверхневий, так і змістовний.
Але в будь-якому випадку це прекрасне завдання для розвитку логічного і
творчого мислення.
Кроссенс – це сучасний методичний прийом візуалізації навчального
матеріалу, який виконує кілька важливих
функцій.
ВИКОРИСТАННЯ КРОССЕНСУ НА УРОЦІ
Значення кроссенсу – це певна загадка, ребус, головоломка, то він є гарною
формою нетрадиційної перевірки знань із теми. Застосування кроссенсу на уроці
різноманітне. Можна побудувати весь урок в формі кроссенсу, тобто дев’ять його
елементів можуть представляти собою структуру уроку.
Під час розгадування кроссенсу розвиваються комунікативні і регулятивні
вміння; навички роботи з інформацією; підвищується допитливість і мотивація до
вивчення предмету.
Кроссенс – не просто головоломка нового покоління, він поєднує в собі
найкращі якості зразу деяких інтелектуальних розваг: загадки, ребусу,
головоломки. Кроссенс є прекрасним засобом розвитку логічного і творчого мислення учнів.
Кроссенс «Біографія Франца Кафки»
Немає коментарів:
Дописати коментар