Інтерпретація художнього тексту
Інтерпретація художнього тексту - предметна спрямованість свідомості, процес осягнення
своєрідності завершеного літературного твору, зафіксованого в тексті, сприяє реалізації
змістових ліній літературного компоненту державного стандарту, а також розвитку
знань, вмінь, навичок гармонійної конкурентно-спроможної особистості.
Вміння
вчитися як готовність і можливість:
– будувати власну навчальну програму на всіх
наступних етапах навчання;
– визначати послідовність навчальних цілей,
досягнення яких забезпечить дієвість особистості;
– оцінювати власні ресурси і дефіцити в
досягненні цих цілей;
– володіти розвинутою здібністю до пошуку джерел
ліквідації дефіцитів.
Предметні
знання, що стають інструментальними, тобто
учень буде в змозі користуватися ними для того, щоб:
– знаходити взаємозв’язки;
– маніпулювати із складними об’єктами;
– визначати і задавати умови збереження і
перетворення об’єктів;
– вирішувати завдання в нестандартних умовах.
В
області розуміння і мислення створити
позиційне бачення творів, що вивчаються, а також вміння співвідносити різні
твори, їх компоненти, явища і факти, знакові форми.
В області діяльності розвинути вміння перетворювати власний спосіб дій, що виражається в умінні:
– будувати ситуацію перевірки суджень;
– домислювати ситуацію дії до повноти умов її
виконання;
– обмежувати судження умовами об’єкта;
– визначати умови можливостей досягнення
результатів та обмеження досягненнь в залежності від умов діяльності.
В
області комунікації розвивати здібність до
ініціативної організації навчальних та інших форм співпраці, що виражається в
умінні:
- заохочувати людей до сумісної постановки цілей і їх досягнення;
- розуміти і приймати іншу людину;
- надавати для
неї допомогу в досягненні цілей;
- оцінювати свої і чужі дії у відповідності з цілями,
можливостями, завданнями, нормами.
Немає коментарів:
Дописати коментар